Wednesday, October 26, 2011

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα...

...και τις κοκκινό-πράσινες κατασκευές μας,αποφασίσαμε να κάνουμε ένα διάλειμμα και να σας δείξουμε άλλη μια μπομπονιέρα.

Αυτή την φορά,χρησιμοποιήσαμε ένα κερί σε ποτήρι που μυρίζει τέλεια,scrapbooking χαρτί,διάφορα διακοσμητικά και εννοείται κουφετάκια.


Αν σας αρέσει το ύφος αλλά θέλετε να κάνετε κάποιες παραλλαγές στα χρώματα ή ακόμη και στη διακόσμηση της μπομπονιέρας, μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς θέλετε και εμείς θα δοκιμάσουμε να το δημιουργήσουμε...
 
Είμαστε λοιπόν στη διάθεσή σας για σχόλια και ιδέες!

9 comments :

  1. τέλεια!!!! :D :D και έχω και μια τρέλα με τα κεριά!! (άσχετο αλλά δε σας έχω ξεχάσει εκείνο που λέγαμε ακυρώθηκε και ζητώ συγγνώμη που δε σας ενημέρωσα κορίτσια)

    ReplyDelete
  2. πολύ πρωτότυπη μπομπονιέρα!!!πολύ όμορφο σχέδιο!!!!!αχ!!!τι φτιάχνουν αυτά τα χεράκια σας!!!!!

    ReplyDelete
  3. Κορίτσια,σας ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

    Geo μου,δεν πειράζει!Θα μας δωθεί άλλη ευκαιρία!

    ReplyDelete
  4. Πραγματικά έγινε πολύ όμορφη!
    Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  5. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ReplyDelete
  6. Όμορφη και ....μυρωδάτη!!!!ΜΠΡΑΒΟ!
    ΥΓ.Ελάτε να πάρετε το δώρο σας.

    ReplyDelete
  7. Υπέροχη ιδέα με το κερί, μου άρεσε πααααρα πολύ η μπομπονιέρα!!! Καλώς σας βρήκα!!! Πολύ όμορφο το σπιτικό σας!!! Καλό μήνα!! Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  8. κορίτσια καλημέρα! πολύ όμορφη η ιδέα της μπομπονιέρας! Μπράβο σας. Τα φιλιά μου

    ReplyDelete